Jouw faam hier

Zoals je misschien wel is opgevallen, wordt deze site niet al te vaak geüpdate. Hoe graag ik ook aan de lopende band lange, kwalitatief hoogstaande stukken zou willen produceren, zit aan mijn tijd en energie natuurlijk ook een limiet. Hier komt nog bij dat ik, aangezien ik deze site in zowel het Engels als het Nederlands bijhoud, alles wat ik schrijf naar het Engels moet vertalen. En dat gaat ook zeker niet vanzelf. Vooral bij het vorige artikel duurde het vertalen bijna net zo lang als het schrijven zelf en moest er regelmatig een woordenboek geraadpleegd worden (want wanneer gebruik je nou woorden als ‘territoriumdrift’ in het Engels?).

Grijp je kans!

Daarom leek het mij wel een idee om jou, de lezer, te vragen of je misschien iets bij wilt dragen. Je kunt eenmalig iets bijdragen of, als je wilt, wellicht op wat regelmatigere basis iets laten publiceren op deze site. Als je besluit een artikel in te sturen, hoeft het eigenlijk maar aan twee basisvoorwaarden te voldoen. Ten eerste moet het iet wat relevant zijn, dus het moet op één of andere manier van doen hebben met ‘ondergrondse’ muziek. Ten tweede moet het geweldig zijn. Ik wil op deze webpagina toch wel een zekere ondergrens behouden qua kwaliteit. Het publiceren van oppervlakkige recensies van twee alinea’s laat ik wel over aan sites als metalfan.nl.

Mocht ik iets van jou publiceren, zorg ik verder dat het qua layout overeenkomt met de andere artikelen op deze pagina en zal ik tevens een Engelse vertaling op het daartoe aangewezen deel plaatsen. Je krijgt uiteraard alle krediet en je zult direct worden uitbetaald in mad repsekt. Dit is een inkomstenvrije webpagina (althans voor mij…) omdat reclame voor hoeren is, dus financiële compensatie zit er helaas niet bij.

Ben je geïnteresseerd, stuur dan een stukje naar entfesselt@hotmail.com, bij voorbaat als Word(pad)-document. Als je nog vragen hebt, kun je deze ook naar mijn e-mail sturen, of eventueel in de reacties of als persoonlijk bericht naar mijn WordPress-profiel.

Toedels.

Kusjes van Varg.

Geef een reactie

