Een korte mededeling

(For the English version, click here.)

UPDATE: Nieuwe contactgegevens toegevoegd: klik hier voor meer informatie.

Ja, ik kan mijn bijdragen dus ook begrijpelijke, ondubbelzinnige titels geven. Het betreft hier dan ook een mededeling van praktische aard. Zoals je misschien al gezien hebt, zijn er in de afgelopen dagen wat kleine dingetjes veranderd. We zijn op dit moment namelijk bezig om de lay-out te veranderen en met name de navigatie te verbeteren. Houd er dus rekening mee dat er in de komende weken nog meer dingen gaan veranderen.

Tevens heb ik ook op inhoudelijk gebied een aantal aanpassingen gedaan. Ik ben bezig alle oude artikelen te ‘uitlijnen’, zodat de alinea’s meer als eenheden overkomen en de teksten als geheel beter leesbaar worden. Ook heb ik een zooi dode links vervangen, omdat ik doorkreeg dat ik mijn lezers op links liet klikken die leidden naar verwijderde YouTube-accounts en dergelijke. Dit proces is nog in gang, dus verwacht in de komende dagen/weken nog verbetering op dit vlak. Het uiteindelijke doel is om hier wat meer een ‘webzine’ van te maken dan een obscuur blogje, zonder aan de kwaliteitsnorm te morrelen uiteraard.

Hard aan het werk.

Hard aan het werk.

Ook heb in een nieuwe pagina toegevoegd, te weten F.A.Q. Dat staat zoals jij, gecultiveerde lezer, weet voor Frequently Asked Questions. Niet dat ik zo heel vaak vragen/opmerkingen krijg, maar het is een goed medium om enkele misverstanden over deze site uit de wereld te helpen en algemene informatie te verstrekken op een licht verteerbare manier. F.A.Q. zal binnenkort de pagina ‘Informatie’ in z’n geheel vervangen, nadat ik zeker weet dat alles in de F.A.Q. staat wat ook onder Informatie staat. Daarnaast zal ook het welkomstbericht bovenaan de pagina verdwijnen, of in ieder geval drastisch verkort worden.

In de F.A.Q. kun je tevens lezen dat er nieuwe schrijvers klaarstaan om de site met mij naar een hoger niveau te tillen. Onderhandelingen vinden nog plaats, maar ik kan nu al bevestigen dat Poswicht de gelederen van deze site zal gaan versterken. Met een muzieksmaak nog hooghartiger dan zijn naam zal hij deze site verrijken met net dat stukje Duitse Gemütlichkeit dat wij nog misten.

Duitse traditie

Duitse traditie.

Een hoop veranderingen binnen korte tijd dus, maar allemaal om de kwaliteit te waarborgen en waar nodig te verbeteren. Jezus, wat klink ik als een CEO.

PS: Ik zoek nog steeds getalenteerde schrijvers (voor lange duur of eenmalige bijdragen). Uitstekende beheersing van het Nederlands of het Engels is een vereiste. Geïnteresseerd? blackivorytower@gmail.com

One thought on “Een korte mededeling

  1. Pingback: Service Announcement | Black Ivory Tower

Geef een reactie

