Schaamteloze reclame

Hoewel ik CEO, sales director en business manager van Bevroren Ivoren Toren ben, heb ik altijd de verleiding van advertenties weerstaan. Reclame is kut dus waarom zou ik iets op mijn site zetten wat kut is? Toch ga ik nu schaamteloos een plaatje pluggen. Dat kan in mijn geval maar één ding betekenen: de nieuwe Peste Noire is aanstaande. Het nieuwe album, dat eveneens Peste Noire heet, is voor te bestellen bij La Mesnie Herlequin, de platenmaatschappij van Famine.

Nu hoor ik je denken “ja, die download ik later wel”. Dan zit je er mooi naast, maat. De voorbestellingen worden namelijk verstuurd vóór de officiële datum waarop het album wordt uitgebracht, dus hoogstwaarschijnlijk ook voordat het album beschikbaar is op crappytorrents.ru en soortgelijke websites. Daarnaast is er behalve de luxe digibookversie, ook nog een budgetuitgave van €8 beschikbaar. Dus heb je, afgezien van slechte muzieksmaak, geen excuus meer.

To Cavirs

Aangezien ik toch bezig ben de commerciële jongen uit te hangen, is het het wellicht waard te vermelden dat het eveneens magistrale Kawir hun debuutalbum To Cavirs opnieuw gaat uitbrengen bij Kill Yourself Productions. Het album, dat ik vorig jaar uitgebreid heb besproken, is misschien niet zo godverdomd geniaal als Ophiolatreia en Isotheos, maar zeker de moeite waard. Ook Epoptia en Arai worden opnieuw uitgebracht.

En onthoud: als je deze albums downloadt, zijn we geen vriendjes meer. Check je privileges, punk.

Hoogachtend,

Ignaz Degtyarovski, commercieel medewerker Bevroren Ivoren Toren Inc.

Geef een reactie

